جنبه های کلیدی مدیریت شغلی

تجزیه و تحلیل خویشتن:

با ارزیابی تجربه قبلی تان درباره خودتان بیاموزید. یک ارزیابی صادقانه درباره خودتان به شما در استخراج نتایج سودمند راجع به نقاط ضعف و قوت‌تان کمک خواهد کرد. تجزیه و تحلیل در تصمیم گیری مربوط به این نکته، کمک خواهد کرد که در کجا از بهترین موفقیت برخوردار شوید.

 

ارزیابی بازار:

درک پیشنهادهای موجود در بازار کار و تحقیق جامع درباره بازار کار، ابزار مناسب برای یافتن فرصت‌های موجود است.

 

هدف گذاری:

هدف گذاری به شما تمرکز بیشتری خواهد بخشید.

 

مدیریت تغییر:

زمانی که تعیین خواسته های خود و زمان نیل به آن ها را هدف گذاری کرده اید، می توانید گام‌های لازم برای دستیابی به آ«‌ها را برنامه ریزی کنید تا به آرامی پیشرفت کنید.

 

نظارت و کنترل:

بازبینی در مورد پیشرفت در راستای اهداف دوره خدمتیُ برنامه ریزی و بازنگری منظم آنُ به شما اطمینان خواهد داد که در مسیر موفقیت باقی بمانید و بر توسعه های جدیدی که ممکن است بر مسیر شغلی‌تان موثر باشدُ نظارت داشته باشید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش